LAILAHAILLAHUWAASYHADUANNAMUHAMMADURRASULLAH "SESUNGGUHNYA,AKU NAIK SAKSI,TIADA TUHAN SELAIN ALLAH DAN NABI MUHAMMAD ITU PESURUH ALLAH"...ALLAHUAKBAR...ISLAM AGAMAKU..SOLEHAH IMPIANKU...SUAMI SOLEH DAMBAANKU..AMINNNNNNN...


Tuesday, January 11, 2011

aku benci kau

assalamualaikum..maaf for the rude title..tp aku sgt2 geram skarang...nk mrh dkt org tuh scara direct,xleh sbb aku kan baik..kih2...dh2...
ok..skrang aku sgt2 mrh dkt sekor jantan gemok yg x sedar dri yg satu lecture dgn aku...pehal dgn kaw hah...knape suka mngata aku pstu ejek2 aku kuat..kaw ingt kaw ada angin n lemak dlm perut kaw,sukati kaw mlepaskan apa yg tersirat dlm lemak kaw jek...wei,pakcik gemuk sedar lar dri..dlu msa aku present psl grnd dnnr,punyer lah cndem n perli2 aku...pstu pksa2 studnt jgn pegi...then buat muka mcm sh**...n byk lg...wei,ak sgt2 bnci kaw...Ya Allah...sdangkan nabi pon xprnh mmbenci org yg cuba mnjtuhkan dia,apatah lg aku...tp aku bkn nabi..n aku ttp ada anger...n anger aku dh smpai thp bengang bila kaw dgn slamba bdk air gajah kaw tuh,memerli aku n memalukan dgn kuat dlm lecture hall td...rsa nk nangis pon ada...wei,kaw ingt org gelak eak...porah...org gelak sbb muka kaw mcm...huh..mls aku nk ckp..YA Allah,tmbh dosa lg...haih..huh...pstu,tiba2 nm kaw plak ada dlm list...kaw pehal hah...dh r kdekut..nk byr duit dnnr pon kna tnggu lmak kau bratur kluar ke br nk byr...wei come on la bro...kaw sgt2 mnympah n buat org bnci kaw...satu lecture hall except gang kaw benci korang taww....aku smpai naek mnympah n malu nk ngaku yg kaw n gang2 kaw dlu,adalah satu lecture hall ngn aku tme sem1...blah r wei...kaw ingt dpt 4.0,hbt sgt ke...Allah xtnjuk lg taw...even kaw pndai byk mn pon,lbih genius dri sape2 pon,Allah akan bls ats apa yg kaw dh buat dkt org skeliling kaw...

hekeleh,lazzer sgt ke mlut kau...klu stakat pnuh dgn lmak,bek xyah...aku leh luah dkt sni jek taw...sbb apa,sbb aku mls nk cari gadoh ngn ko...ko sama dgn ada satu grup pmpuan yg dlm lecture hall aku gak...aku mls nk mention tp korang2 sgt sekufu...anyway,mreka pon satu lecture ngn aku gak masa sem 1..so,korang leh agak r sape grup setan2 betina tuh..sumer bajet diva...dh r kurang ajar ngn lecturer...mymph n rsa nk g bg pnmpar jek sorang2..trmasuk ko si gemok...huh..stiap kali lecture suka trik prhatian lcturer n studnt..kunun2 rapat,last2 kna jerkah n mrh dek lecturer..kan ke malu tuh...klu aku la kena cam korang,dh lama aku trik dri dr asasi...klu stakat pndai tp mak ayah x ajar manner,bek korang pegi blik kmpung,suh mak ayah korang antar pegi tusyen manner...ksian aku tgk krang..blah r wei..
astaghfirullahalazim..sori k reader sbb mncarut n mnyumpah...aku sgt2 gram sbb td aku dimalukan oleh mereka2 yg diatas...aku rsa cam nk nangis jek..slh ke aku pkai tdung kaler rainbow i mean shawl kedut yg latest,pstu,ada aku gna duit dorang ke..YA Allah,aku malu dgn dri aku sbb mngata org n mnyumpah org...tp sape leh thn bila org tduh2 n mengejek kuat2 smpai satu lecture tgk aku n gelak2 sbb si gemuk sekor nih duk provoke aku...huh...aku dgn lntangnya mnjwb,'ada aku beli tdung nih dgn duit bapak kau ke????tp si gemuk nih wat pekak n keep teasing me..dh r suara mcm halilintar..aku rsa nk ckik jek kaw...mengong..huh..see...aku still x abes...YA Allah...apa yg aku dh lakukan...tp nih je cara n tmpt yg aku leh luah..sori r reader klu korang rsa prangai aku sgt2 annoying sbb mngata org..tp aku buat cmni dkt org yg buat idup aku x tntram...aku xkan interfere dkt idup org lain sbb aku x kacau idop org...lntk dorangla nk wat apa yg pnting dorang bhagia...tp klu org yg try cndemn n provoke aku,no sori k...sbb aku nih seornag yg hot tempred..jgn cabar aku...aku akn wat apa yg aku nk smpai la aku puas aty...jahatkan aku...im a hard headed...andddddddddd....once i hate u,i will hate forever...
aku thu xbaek mmbenci org,tp bg aku stiap org ada prsaan n saMe goes with me...ok,skrang aku dh chill lps luah kt sni...so,no revenge...anyway,aku xkan revenge,ala,biasa lah rumor jek aku nih..haha..anyway,aku xkan revenge sbb bg aku,bnda tuh bleh mmdaratkan org...so,xde mknanya..bek aku duk dpn tikar sjadah,mndoakan kesejahteraan jantan tuh smoga Allah x ambil nikmat DIA berikan...hhuh...ok..skarang dh chill n cooll...

nk smbung stdy...tq for reading...(>_<)

No comments:

meh beli..murah2