LAILAHAILLAHUWAASYHADUANNAMUHAMMADURRASULLAH "SESUNGGUHNYA,AKU NAIK SAKSI,TIADA TUHAN SELAIN ALLAH DAN NABI MUHAMMAD ITU PESURUH ALLAH"...ALLAHUAKBAR...ISLAM AGAMAKU..SOLEHAH IMPIANKU...SUAMI SOLEH DAMBAANKU..AMINNNNNNN...


Saturday, April 30, 2011

perigi cari timba

assalamualaikum
okeh tuan2 dan puan2 serta pakcik2 dan makcik2...hahahha....
just kidding..aku sbnrnya nk ketengahkan ttg tjuk zmn la ni...
aiyoyo...psl perigi cari timba..jgn nk wat poyo..bnda nih klu kira dh lama brlaku act
cuma sejak dua menjak nih aku tgk makin rmai n brlaku
aku stuju sgt2
tp klu smpai nk expose kt laki tuh.then wat muka xmalu ckp kt laki tuh
pdhl bru knl xsmpai semnggu..xyah la syg eak.
aku rsa bek la korang knl bek2 dlu ngn laki tuh...
pmpuan nih unpredicted...aku nengok mmbe aku pon kdg2,aku rsa pening
sbb skjp syok kt laki tuh,skjp kt sorang laki
adoiii..sbbnya hensem..pstu,nk usha2 la...
amoi ya,tlg la jgn wat gtu..geli btol aku tgk pmpuan gedik
rsa nk tmpr laju2 pstu lari laju2..
ko ingt laki suka ke duk gedik2 cmtu..(aku trase)
haha...sbb aku rsa aku prnh la try wat skali n feedback,
aku pengsan sbb mnympah dgn dri aku..hipokrit nk mmpus
mwahahaha...korang thu an aku cmne..so,bila try jd pmpuan gedik..
aku rsa btapa nk bunuh dri jer
sbb rsa nk mnth nengok dri aku...
girls,try r...klu xcaya..
pstu,gtaw aku laju2...apa korang rsa

back to the topic,mostly ada pmpuan yg xthu malu yg mn tros g gtaw n expose kt kwn2 dia yg dia mmg mnat mamat nih n nk tackle smpai dpt..even mamat nih ada aweks yg lagi cun...pstu bila si perigi nih xdpt si timba jgk,dia plan nk rosakkan hbungan mamat tuh n awek dia..mak aih..dosa u bertimbun2..dh la wat gedik2 lagi,wat muka xmalu lg..eh wat mcm2 la..aku cam trkejut jgk bila mmbe aku gtaw yg pmpuan nih mcm cuba rmpas pkwes dia..pstu,ptotnye dia yg melenting sbb hmpir diramps tp sebaliknya...haih,pmpuan zamn skarang..xthu nk jg hrga dri dgn baik...tp bkn smua k...hnye sesetengah je k..klu trase,pegi mkn cili laju2..haha..bg aku,klu syok kt laki tuh skalipon,xyah la smpai nk gtaw satu dunia ko nk kt dia..bgthu kwn yg rpt ckup la k...kita nih pmpuan..prlu ada sifat malu dlm dri...tnjukkan skit lmah lmbut bkn kegedikan...aku pon xperfect,rmai knl aku cmne..aku aktif sgt2..xleh duk diam..klu org dh letih men playground after sejam..tp aku 3 jam lps tuh br leth..dats it..itu la aku..mwahhha...poyo jer...hehe..at least,klu nk laki tuh thu,bg skit hint yg ko pon mnat dia...then,klu dia still poyo,ko tros bgthu,yg ko hmpir dipinang tp ko tnggu seseorang...klu dia kasi feedback mcm cmburu or poyo2 sket,apa lagi,ckp la..senang2 awk la msuk..yeahh..jd x ayat aku..biasanya mnjdi la..hahaha...

pmpuan dulu2 lain sgt2 dgn pmpuan zmn skarang kan3???bg aku pmpuan skarang sgt ekstrim dan maju..compare ngn zmn dlu,dorang cam bagus giler...aku cam malu rsa jd pmpuan zmn skarang sbb rsa x setanding ngn pmpuan2 zmn dlu..yela,dorang lemah lembut,ayu,keibuan,hormat org tua...n mcm2 lagi..tp skarang..haih,ssh2..see the damsel(ank dara) yg lari ikt mamat bangla n indon..euwwwwwwwww..pehlis..korang xde taste ke..mcm la laki kt msia nih da extinct...wei,aku rsa laki msia la laki yg pling hebat didunia..ecewah...bkn nk bodek k..tp btul la..aku tgk laki msia hitam pon ada,putih pon ada...macho ada,gentleman pon ada...hensem pon rmai..knape la mamat indon yg moneyless n xgna tuh jgk yg bdk2 tuh kjr..xphm la cinta apa yg dorang nk..aku kdg2 rsa nk jd volunteer nk kasi smngat kt dak2 tuh..nk gtaw yg msia sejuta lebih baik n lebih bgus...adoii,..sdih nengok..

ok..lari topiik lagi..biarlah...nih apa yg trlintas kt kpala botak aku..hehehe...tp xslh la kot prigi cari timba..aslkan jgn smpai org thu yg kita trlbh..pehlis k..aku pon xthu la cmne feeling bila ada perigi cari timba..hahaha..tp bgos jgk,sbb siti khadijah ketika melamar nabi muhammad dlu pon saidatina khadijah yg mlamar..tp aku respek ngn baginda sbb trima lamaran saidatina..nih mnunjukkan bginda xmmilih istrinya..mlhan dia trima dgn redha..jd bg aku x slh..tp prlu ada cara dgn betul....mcm saidatina,dia guna org tgh..sbb sifat malu msih ada...dia xgedik2 or wat..sbb dia thu,hrga dri seorang prmpuan..wah,tabik3 34spring..aku kagum sgt2 ngn saidatina...nk jd mcm dia..tp aku nih ssh nk mnat kt laki...xpela..ada la tuh nnti..dh,mls nk piki...ok la korang..tenkiu3...hehe

No comments:

meh beli..murah2