LAILAHAILLAHUWAASYHADUANNAMUHAMMADURRASULLAH "SESUNGGUHNYA,AKU NAIK SAKSI,TIADA TUHAN SELAIN ALLAH DAN NABI MUHAMMAD ITU PESURUH ALLAH"...ALLAHUAKBAR...ISLAM AGAMAKU..SOLEHAH IMPIANKU...SUAMI SOLEH DAMBAANKU..AMINNNNNNN...


Thursday, May 5, 2011

tips menjadi indidvidu yang menarik

assalamualaikum
ok smua...apa khabar..sbnrnya nk kongsi sket psl entry kali nih..tips nk jd individu yg menarik..err..act,aku br lps bc buku mcmn nk jd individu yg mnarik..sbnrnya,lps bc..aku rsa it gain my confidence...alhamdulillah...sbnrnya dh lma bc bku nih..n aku rsa aku ptot la share skit2...klu aku share byk..mmg x trtulis la aku kan..sbb byk gler kot tips...tp best giler la..mklum la bku free..aku pnjm ngn along aku punyer..kih3..

ok..ak bg isi2 skit jer..sbb korang kna beli sbb mmg bku nih bgos gler..ok..definisi menarik??apa yg korang thu..well,klu nk explain n tnye org rmai,plbgai jwpn akn diberi n respon..nway,mnarik x smestinya seorang yg cntik,hensem,kiut,lawa kan3???n mcmn lak dgn yg kurang sket??well,aku rsa bnda tuh bleh diubah..aslkan niat dan tekad dihati utk brubah..ecewah..byk prospek yg kta bleh lhat
  1. spt faktor fizikal,
  2. faktor material,
  3. batu azimat dan susuk
  4. ,faktor jawatan di tempat kerja,Numbered List
  5. faktor luar biasa,
  6. faktor popularity,
  7. faktor pndai bercakap,
  8. faktor suara
  9. faktor pendidikan
  10. seksi unt.jd menarik
  11. daya penarik khalayak ramai.
well,klu nk thu lebih lnjut..prlu la beli bku nih..sbb klu nk aku trangkan satu2..err...xmngkin kot..byk gler..tp aku cma leh ckp..definisi dia mmg byk n mlalui definisi nih,kita bleh thu personaliti dri kita...

next,dlm bku nih..dia ada la jgk mnceritakan lelaki yg mnarik drpd pndgn wanita..ouh,ssh klu nk cari yg btul2 menarik n mmpu pikat hati pmpuan.kita bkn sja tgk prangai kan3???tp kita tgk dlmn dia jgk..penampilan diri beliau..well,antara yg di list adalah

  1. kemas
  2. kebijaksanaan emosi
  3. seorang 'gentlemen'
  4. keyakinan diri
  5. berjiwa romantik
  6. sifat seorang pendidik

compare ngn wanita yg menarik drpd pndgn lelaki plk adlh

  1. sifat dan tingkah lakunya lembut
  2. ada sifat kebudakan
  3. manja
  4. ada sifat keibuan dan penyayang
ok...msti korang ckp..eh knape ada jgk sifat mcm no 2 n 3..xsmua laki suke taw...ish3..ini hnya utk suami jer taw...mksdnya,klu korang nk pmpuan yg bersifat tegas..smpai ke tua la,xde isu gurau senda dlm perhubungan...xyah duk ngarut k..just phm n tink psl nih...

well..nih br 1/4..sbnrnya byk lg..tp siyes ly..klu aku duk habaq mai satu2..mmg xkan ada penghujung sbb bku nih sarat dgn info n tips2..so,ak thu korang cam cuak..eh,minah nih,gtaw jela..bkn2..aku bkn xnk gtaw tp aku siyesly nk suh korang beli n hayati sndri sbb klu aku gtaw,nmpk mcm exaggerate...hehehe..so,beli sndri la..k..hehe

No comments:

meh beli..murah2